11 maj

HAh! Det börjar ju faktiskt bli ngnting av våran skolmusikal! Skådespelarna vet NÄSTAN allt vi ska göra nu så det börjar bli bra! Haha vi körde tillsammans med musikerna idag och OJ! Vad bra de är, det är ingen solist som man får ont i öronen av att höra, ja inte så jätte ont iallafall. haha. Sen så ååh GUUUD!

Jag ÄLSKAR att höra Hannam sjunga, hon är så sjuuuuk bra! Av alla jag känner som kan sjunga (och det är väldigt många) så tycker jag nog att hon sjunger bäst jag älskar hennes röst.
Oj detta inlägg blev som en hel kärleksförklarning till Hannas UNDERBARA röst.. he he..


Puss / H

Kommentarer
Postat av: hanna

tack Hanna! :D åh vad glad jag blir du underbara lilla människa <3

2009-05-14 @ 16:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0