18 maj

Tänkte köra en snabb uppdatering innan jag åker till skolan... (suck)
Jag orkar verkligen inte skola! Men i och för sig så är det bara idag som jag har vanlig skola. Imorgon och ¨på Onsdag blir det att träna inför rotary konserten. jappjapp. Sen på Torsdag är vi lediga och på fredag åker vi på klassresa! Ja om det nu anmäler sig fler vuxna att följa med såklart.

Vi ska iallafall åka till Stockholm och sen vidare till ngn camping där vi ska få åka taxibåt till kastellet och där har de ngn slags tävling som kallas ungdomarna på kastellet. Typ som fångarna på fortet. åh, vill ha tillbaka det programmet. Det var ju roligt! Tillskillnad från de sug program de visar nu. Det finns inte ett ända roligt tv program som inte innehåller filip&fredrik nu för tiden...

Aja nu måste jag dra, vill inte komma försent till nationelle i fysik, (suck)

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Joakim

JAAA!!!!; Fångarna på fortet äger!!! :D:D

2009-05-18 @ 16:01:03
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Joakim

Ohhh, tack såå mycket Hanna! :D:D:D <33

2009-05-18 @ 17:09:45
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0