2 maj

Jaa, idag har jag varit nere på stan med Sötis Emma, det var jätte trevligt! Vi köpte födelsedagspresent till Tobbe som fyller år imorn, haha. Han är nog den svåraste människan att köpa present till! Jag har tänkt, och tänk i veckor på vad jag skulle köpa. Aja, hoppas han blir nöjd för det jag köpte iallafall. hihi.

Jag köpte även en sötipöt klänning! Jag trodde aldrig att jag skulle köpa den, men det var såå söt på så jaa... Ni lär bli chockade men ja jag har köpt en rosa klänning!! I och för sig så är den gammelrosa. Men ändå! Jag i en rosa klänning... Men den är iallafall jätte söt!
Här har vi en bild på klänningen också! hihi.

Hade tänkt mig ett annat skärp att ha i... Men den här stan har brist på snygga skärp!

Nu ska jag slå in Tobbes paket och sen så kanske jag drar ner till pappa vid husvagnen. Det är ju faktiskt mysigt.

Puss / H

Kommentarer
Postat av: JennyPennySnigelslemmy

Åhléns?

2009-05-02 @ 23:27:00
URL: http://wistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0