20 maj

Skrev jag igår? Det kommer jag absolut inte ihåg! Nej det gjorde jag inte. haha!


Ah men vi hade iallafall hårdkörning igår hela dagen, sjungasjungasjunga bli lite utskällda sjungasjungasjunga! Det kommer bli så idag med den ända skillnaden idag är att Andreas Johnson kommer och repar med oss klockan 10. Japp. Efter skolan igår så gick jag ner till coffée house (typ världens bästa café, ah katrineholms bästa iallafall) där träffade jag Tobbe min älskling och vi satt där och fikade och pratade i ungefär två tillar hehe. Sen gick vi vidare hem till Tobbe och låg och myste.

Sen på kvällen gjorde jag inte så mycket mer, jag åkte hem åt mat och la mig framför tv:n. Sköönt! Jag har kommit på att jag slappar otroligt mycket nu för tiden. hehe.

Idag mår jag kanon bra, och jag tror jag har hunnit med allt imorse, duscha, sminka mig, fixa håret, skriva ut  historia uppsatsen... äta frukost, helvette jag glömde äta frukost! aja får väl ta med mig någon frukt eller macka! haha.

Ikväll blir det konsert, är inte så peppad, men det är inte mycket som jag är peppad för nu för tiden. Har ju blivit för lat!


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0