21 maj

Jahap, idag så vaknade jag faktiskt ganska skapligt. Kan vara för att jag däckade i sängen igår runt 23 haha!
Iallafall, sen så duschade jag, åt lite frukost, städade och drog till Tobbe. Han är så mysig min kära pojke! hihi. Världens bästa och gulligaste pojkvän måste jag nog tilllägga att han är! japp!

Vi låg och myste och sen runt kvart i 3 så skulle han åka till Anki-Panki med Nicklas och Emma. Jag kunde inte följa med för vi ska på klassresa imorn! Då blev jag lite ledsen. Men men, klassresan blir säkert rolig... Inte ett dugg pepp på den! usch... Tycker egentligen inte att det ska bli kul. Men jaja, jag får bita ihop och le endå!

Nu sitter jag hemma hos pappa och ska snart ringa till Hannam, för hon är sämst på att svara på sms! haha. Vi ska iallafall ha mysig filmkväll ikväll! Äta ben&jerry glass blir det förmodligen också! haha!

Puss / H

Kommentarer
Postat av: ävelicious

tack för din röst :)

2009-05-21 @ 18:24:35
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0