24 maj

Hej idag har det varit fin fint väder! Men jag har suttit inne nästan hela dagen. Hela förmiddagen låg jag och myste med världens bästa och gulligaste pojkvän sen när han hade åkt hem så kollade jag på ennu en film. Då hade jag även grymt ont i huvudet. Men iallafall då kollade jag på "role models" Den var vääldans rolig haha. Men jaa. Jag mådde lite bättre efter det så då gick jag ut och la mig i hammocken (ett annorlunda ord som jag ej kan stava till!)

Inser efter ett tag att det är soligt i hela trädgården, utom i hammocken! aja, nu har jag sjukt ont i magen! uhu..

Aja ska snart kolla på någon film som går på tv, får se om pappa joinar! hihi.


Ohja vi äger alla er, men snart så finns vi inte mer...


Puss / H

Kommentarer
Postat av: julia

jag måste bara säga att jag ÄLSKAR din jeans jacka ! :) <3

2009-05-24 @ 21:49:12
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: mamma cissie

...som är MIN, MIN, MIN!!!

2009-05-24 @ 21:58:26
URL: http://cissieb.blogg.se/
Postat av: Linnéa

varför säger du så för... :( <3

2009-05-30 @ 13:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0