25 maj

Såhär är det nu! Vädret idag var kanon bra! Jag har tillochmed sol rand efter linnet, SOLRAND! Betyder detta SOMMAR?!?!?! I sure hope so!

Idag har jag varit på ovanligt bra humör undrar om det var pga vädret eller att jag träffade Julia på eftermiddagen! hihi. Maybe maybe!

Ja iallafall Julia och jag åkte hem till mig och drack vatten sen bestämde vi oss för picknick! Japp japp! Blev glass hoho Ben&Jerrys såklart! mums! Plus lite saft. Sen satt vi på en bänk under blommiga träd, myys! Sen åkte vi hem och käkade lite sen lärde hon mig hur man designar bloggar och ja jag försökte och jag lyckades ganska bra? Eller ja, hihi. Men men sen gick vi ut och promenerade, vi gick samma väg som Linnéa och jag gick i vintras, då vi gick vilse ni vet! haha. Men vi svängde åt ett annat håll och då ni! Då kom vi ut där jag trodde att Linnéa och jag skulle komma ut! äääg! Jag visste väl att man kunde komma ut där! höhö.

Naej nu ska jag gå upp och fortsätta kolla på filmen jag kollade på typ nyss. Hihi, tog egentligen en kiss paus men jag är inte kissnödig. (Ni tänkte precis fråga, kunde väl tänk det ja)


Puss / H

Kommentarer
Postat av: julia

i like your bloggdesign :D

2009-05-26 @ 13:42:08
URL: http://wennerholm.webblogg.se/
Postat av: Linnéa

Hahaha, halkade ni vid den där bäcken som vi inte såg? ;) <3

2009-05-30 @ 13:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0