26 maj

Åh idag har varit en bra dag, också. Spelade beachvolley på idrotten och gjorde nationella prov i fysik (praktiska delen) på no:n. Sen så hade vi musik och då skulle bosse ha betygsamtal med folk men inte med mig så jag fick gå. yeey! Sen hade vi kör och inställd svenska så vi slutade 20 över 1.

Då drog jag hem och åt mat, mums! Sen har jag bara legat ute i gräset och solat och kollat på film! Hihi, as mysigt med film ute ju! mahaaha.

Ska gå ut och gå med Tobbe sen också, i det finfina vädret! Som jag dessutom gillar skartp! maha.

ut i solen igen!

Jordgubbar är en av mina stora kärlekar just nu! hihi.
Puss / H

Kommentarer
Postat av: små kusin

jorgubbar är ALLTID en stor del i livet :p

men måste hålla med att på sommaren är det något speciellt ;)



saknar dej !

2009-05-27 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0