27 maj

asså fasen vilken soft dag vi haft i skolan idag, hade mentorstid och då betalade jag för musikal dvd:n sen såhade vi ingen no eftersom jag gjorde nationella igår. Så då drog Bea och jag ner till backavallen och kollade när sif spelade fotboll (sif=söders if om ni inte fattade det)
De spelade match mot Tallås (grannskolan som vi bråkar med även fast vi älskar dom haha!) då blev det 1-1 så det var ju inge roligt sen när Bea och jag skulle tillbaka upp till söder igen så ringer Martin och säger att vi inte behöver gå på matten om vi inte ska göra muntliga nationella och det skulle ju inte jag så jag stanna kvar!
Efter det så kom fler från min klass ner och när nästa lektion skulle börja så hade sif precis börjat sin andra match så Linnéa ringer och pratar med vår fransk lärare och hon säger att det är okej för oss att kolla klart på matchen (!) Så vi gör't och åker upp för att ha typ en kvart (av en timme och en kvarts lektion) franska haha! Sen var det lunch och hemkunskap sen slutade vi.

Nu är jag så jävla arg och ledsen jag vet inte varför men asså jag mår inge bra, har nog pms. Eller så är jag bara störd.

Jag orkar inte skriva mer nu hejdå

puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0