28 maj

Idag har det inte hänt så mycket? Eller har det?

Jo jag började läsa en bok (kors i taket) har inte läst en bok sen jag läste, hm. Hemsöborna? Nej vänta, jag läste bara första kapitlet... Hm, jag kommer inte ihåg sista HELA boken jag läste. Hoppas inte mina lärare läser detta för då sjunker väl betygen i guess haha! Men jag har ju skrivit bra recensioner på dem iallafall.

Sen efter skolan så åkte jag hem till farmor och farfar (<3) har inte träffat dem på jätte jätte länge så det var mycet trevligt att komma hem till dem och äta mat och fika och prata massa massa!

Sen så åkte jag hem till Tobbe och myste lite, sen hem och duscha (!) skönt var det jappjapp!

Imorgon är det fredag då blir det skola sen hem sen djulö, tror jag. Om det är fint väder!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0