29 maj

Jahap, finfint väder idag jue! Ska faktiskt snart ut och sola, så skriver bara ett snabbt litet inlägg! hihi.

Skolan idag var väl som vanligt, vi har inte gjort så seriösa saker precis, spelade och sjöng på kören. Jag sa spela piano på skolavslutningen, haha! Drar tillochmed till med ett piano solo! ajaj, får la se hur det går!

På engelskan idag kollade vi på film "shakespeare in love" har sett den förut, är nämligen min film skolan använder haha! Men aja den är lite gullig. Sen så pratade jag betyg med Ann (min engelsk lärare) och då sa hon att på muntliga nationella fick jag mvg-, på läs&hör förståelsen fick jag vg och på uppsatsdelen fick jag mvg. Lite chockad över mvg på uppsatsen men det var ju jätte bra! Men iallafall så sa hon att om jag vill ha mvg som slutbetyg i engelska så bör jag göra om lär&hör förståelsen. Så det ska jag göra på måndag, ja det är ju inte samma och tror bara att det blev läs förståelsen jag ska göra om men jag hoppas på det bästa!

Ikväll blir det djulö med massa trevligt folk! Ska käka sen ska jag väl dra till Bea och så åker vi till Tobbe sen till djulö jappjapp! Myys.

Juste, jag har börjat läsa en bok ju! "Om jag kunde drömma" den är faktiskt bra, eller jag har inte kommit så vidare långt men iallafall! Hittils är den lovande iallafall. haha.

Puss / H

Kommentarer
Postat av: julia

om jag kunde drömma är jätte bra! :D , jag är precis i slutet av den (a) ÄLSKA<33



pussva

2009-05-29 @ 17:26:52
URL: http://wennerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0