Dagen rullar på.

Nationella idag gick ju, inte bra. Fattade ingenting! Men men, ryck på axlarna och gå vidare är mitt motto just nu.

Det verkar som att det är mycket som händer i skolan, mycket som jag har total missat och ingen finns det som kan förklara något för mig heller. Men jag rycker på axlarna och går vidare...

Imorgon ska vi träna rotary konsert hela dagen, ganska soft. Bara sjunga hela dagen. Ska se om jag får med mig någon på eftermiddagen som vill fika med mig! Det skulle vara så himla mysigt, jag älskar att sitta på ett fik och prata om allt och inget och bara ta det lugnt. Det är inte själva fikat som är grejen utan sällskapet!! Japp nu har jag bestämt mig för att jag ska dra med mig någon och fika imorgon efter rotary träningen! mihi.

Vi har fått en ny sjuk uppgift i svenskan... Vi ska skriva fakta om ett djur som inte finns. Vi fick se photoshopade bilder på djur som vi kunde välja bland. Jag valde en fårkorre... Haha för ni visste väl att Tim Tushu "uppfann" fårkorren 1647 i Nepal? Nej det visste nu inte va. haha!


Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0