.

Hej ja, nu är jag hemma från klassresan, har varit det ett tag men jag orkade inte skriva igår...

Jag kan ju säga att klassresan kunde ha varit roligare, soligare och trevligare. Men ja.
Aktiviteterna på förmiddagen i fredags var jätte roliga iallafall. Men det var bara 2 timmar så eh jaa. Sen åkte vi till campingen, där mosade vi in oss i militärtält och så började det regna. jippie! Aja, det slutade typ inte regna på hela resan. Men vi har iallafall upplevt skratt, ilska, tårar och kyla! Skojjar inte jag frös nästan ihjäl på natten. Jag hade på mig 2 par mjukisbyxor, strumpor, raggsockor, långärmad tröja, tjock hoodtröja, mössa och luva! Jag frös ändå... fasen.


Igår så åkte vi hem mest hela dagen, vi var väl hemma runt, 4. Då åkte jag hem och duschade (!) sen så åkte jag hem till Tobbe och åt mat sen begav vi oss hem till mig. Vi kollade på robinsson sen gick vi ut och gick. Vi gick till sandbäcken och runt i Laggarhult. Oj vilka minnen man har i vartenda litet hörn! haha. Sen gick vi hem och åt glass och kollade på film tills vi nästan somnade. haha.

Nu sitter vi här och ska snart äta frukost.

Puss / H

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var hemskt trist att vädret var som det var, annars hade säkert stämningen och aktiviteterna varit andra. Hoppas ändå ni fick umgås lite på egen hand och liksom avsluta.

2009-05-24 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0