paus i musikalandet

Japp våran dator har varit mega seg, därför har jag inte skrivit något på länge (?)  jag kommer faktiskt inte ihåg när jag skrev sist. haha.

Men det har iallafall varit musikal för fullt nu de senaste dagarna och OJ vad bra vi är, jag säger inte att våran musikal är bäst i världen, men vi äger iallafall på att spela upp den! Och det är värt mycket!

Vi har nu haft tre väldigt bra föreställningar! Den vi spelade sist var för tallås 9orna och söders 8or + alla musikklasser. Jag tror att Tallås hade förväntat sig att vi skulle skämta om dom, dom försvarade sig iallafall med deras musikal tröjor, det gjorde väl inget men det fanns endel i våran musikal som tyckte det var, hm,. annorlunda eller omoget eller drygt, kommer inte ihåg vad alla sa. haha. Men dom skötte sig och vi gjorde den bästa föreställningen hittils!

Nu är jag och Anki hemma hos mig och jag har duschat (!!!) vilket jag lngtat efter! haha. Ikväll har vi en till föreställning klockan 18.00 om du har missat våran föreställning så är det bara att komma ikväll!! hihi.



Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0