slutet av 15 och början av 16 maj ;)

Jahap nu är musikalveckorna helt slut, buhuhu,. Gud vad jag kommer saknat!
Om ni inte redan sett det så står det om oss på baksidan i kuriren! hihi. Bilder och allt, men lite ledsen är jag att dom inte tog bilden på mig och Heni. haha!

Igår efter sisa föreställningen så plockade vi ner all rekvisita och fixade och donade, det tog väl typ,. 1 timme? en och en halv? Sen fick vi piroger av bullgruppen... Dom var inte goda (A) men aja. Haha.

Efter en mycket trevlig stund i aulan och på järvenplan så gick Tobbe och jag hem till Tobbe och så låg vi och myste och kollade på film. Jag tror att filmen hette Helens små underverk och den var ju hyfsat bra. Lite rolig och lite av de mesta. haha. Sen så tog det ett tag innan vi somna men aah haha.

Nu idag har vi bara legat och latat oss, eller vi har varit uppe och ätit frukost, kollat på film "taken" hette den filmen och den var jätte spännande, jag brukar inte gilla sådana filmer så bra men det här var helt okej, och ja, jag var väl ganska inne i filmen när vi kollade. haha! Sen har vi ätit rabarberpaj också, MUMS!

Ikväll blir det fest med massa av söders 9or, det ska bli jätte kul! Ett perfect avslut av två underbara veckor! Sen ska bästa Anki-Panki sova hos mig. Det tycker vi om!

Juste, det är finfint väder ute också! Ännu mera tycka om!!


Puss / H


 


Kommentarer
Postat av: Siri

Du var väldigt bra på msikalen tycker jag! :D

2009-05-21 @ 23:13:58
Postat av: Siri

musikalen* :P

2009-05-21 @ 23:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0