solsolsol

Den här dagen har varit jätte bra, helt chill.
Vaknade lite sent kanske men det var behövligt! Sen duschade jag och sen var jag ute och gick med min älskling, det är alltid lika mysigt! Vi gick till djulö och köpte glass. hihi. När vi var påväg hem och gick på djulö allé så stannar en bil och en man klivet ut och börjar gå efter oss vi blir lite fundersamma och undrar vad det är för en människa så efter ett tag så stannar vi och står där helt still, mannen går förbi oss kanske 5, 10 meter och sedan vänder han. Vi bara wtf?! Men när han kommer tillräckligt nära oss så säger han. "förlåt om jag skämmer er men jag letar efter min grabbs hatt som han tappade här någonstans..." vi bara eh okej? Det låter ju bra!

När jag kommer hem så skriver jag klart min historia uppsats och jag är ganska stolt för jag tog nästan all fakta ur huvudet. haha! Hoppas bara att den faktan är korrekt. haha!

Aja nu är jag ganska trött. Ska gå upp och kolla på film tills jag somnar ( det går nog ganska fort )

Imorgon blir det nationella i fysik, tre timmar, jag menar TRE TIMMAR!!! usch. aja, jag har laddat upp med LOKA. haha!

Puss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0